אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • חיוך וסרטונין

    ידעתם שחיוך משמש כמשאבה למוליך העצבי סרוטונין? כשאנחנו מחייכים, אנחנו מפעילים שרירים בזווית הפה והאוזניים שגורמים למסר חשמלי להישלח למוח ולגרות את שחרור הסרוטונין, שמצידו מקנה לנו תחושת נינוחות. בדקו בעצמכם, בכל פעם שאתם מחייכים קיימת בגוף תחושת נינוחות, קשה לחייך ולחוש כעס בו זמנית למשל.

    ועוד דבר, לחיוך יש יכולת מדבקת, בטח קרה לכם במפגש שמישהו חייך/צחק ומצאתם את עצמכם צוחקים גם. ברוב המקרים אם תחייכו הצד השני יחייך חזרה.

    העניין הוא שחלק גדול מהאנשים לא שמים לב בכלל שהם לא מחייכים. ואפילו טרודים. אז כאימון אני מציעה לכם להתחיל לשים לב לחייך, חיוך קטן, אפילו עכשיו שאתם קוראים את המאמר. להחליט על מנהג קבוע כל פעם שאתם יוצאים מהבית, נועלים את הדלת חייכו. בכל פעם שאתם שותים קפה/תה חייכו, עשו לכם תזכורות קבועות וכך החיוך יהיה חלק מהחיים שלכם, כמוהו גם השפעותיו של הסרוטונין.

    כתרגול ממליצה לכם, להתאמן להתחיל לשלב את המבט שכבר תרגלתם עם החיוך הקטן. אני בטוחה שרק שני אלה כבר יקרבו בניכם לאחרים סביבכם. אז כמו קודם ממליצה לכם להתחיל לחייך לכולם, כי זה נחמד וגם משחרר, ובהמשך התחילו לחייך גם למין השני ללא קשר אם הם פנויים או לא, אל תשכחו מדובר רק בחיוך.

  • בהצלחה

BizMakeBiz פותח ע"י