אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • מיתוס האהבה שלא מאפשר זוגיות

    אהבה, כשהיא קיימת בחיינו אנחנו מרגישים שהכל מושלם, השמים הם הגבול, יש משמעות אדירה לקיום שלנו. אבל לאהבה יש גם צד נוסף, עם עוצמות לא פחות משמעותיות. קונפליקטים יכולים לגרום לכאב, תחושה שלא רואים אותנו. באהבה יכולה להיות אכזבה שבני הזוג לא מגשימים את המהווים שלנו. ובנוסך אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מתי תסתיים. וכאב פרידה מדומה לא פעם לכאב שחווים בעקבות מוות של אדם קרוב. 
    אנחנו יודעים את כל זה ועדין משתוקקים לאהבה מושלמת. משתוקקים אליה ומחזיקים במיתוס שיום אחד נמצא את המתאימ/ה ותהיה לנו אהבה אין סופית, תהיה מיניות טובה שנים וביטחון תמידי ונחווה את כל הטוב הזה יחד ולעולם זה לא יסתיים. לעולם לא נתאכזב, נפגע, נכאב.

    כמובן שככל שאנחנו מתבגרים מתפקחים אנחנו מבינים שכל הנ"ל לא יכול להיות כך תמיד. בכל קשר קרוב יש גם אכזבה. כל קשר טוב עשוי יום אחד להיגמר, גם כשאחד מאיתנו ילך לעולמו.
    ועדיין רובנו מחזיקים במיתוס שאיפו שהוא אהבה מושלמת ואין סופית כזו נמצאת עבורינו ומחפשים ומחפשים את אותו אחת או אחד שאנחנו חושבים שלעולם לא יאכזב, לעולם לא יפגע, לעולם לא יפסיק לאהוב ומייחלים שאותו אדם, יחזיר אותנו לחוויה של הסימביוזה מוגנת שאנחנו מאמינים שחיינו בה בתקופת הינקות שלנו, מה שגורם שוב ושוב לחזור לאותו מקום של חיפוש אין סופי אחר הדבר שאינו קיים.

    אז איך בכל זאת מוצאים אהבה?
    - אני מאמינה שזה חלק מתהליך ההתבגרות שכל אחד מאיתנו עובר בשלב כזה או אחר בחיים. 
    - השלב בו אנחנו מבינים באמת, שאהבה לא יכולה להיות אין סופית, ובטח לא מושלמת.
    - שאנחנו מבינים באמת שבין הזוג הכי מתאים יכול גם לאכזב אותנו.
    - שאנחנו מבינים שדומים מחזיקים מעמד לאורך שנים, אך חייב להיות גם שוני בנינו. שוני
      שיאכזב, ויגרום ללא מעט קונפליקטים אך גם יאפשר את ההתפתחות והגדילה של כל אחד
      מאיתנו.
    מקווה שהמאמר תרם לך

    לשאלות נוספות אני תמיד כאן בשבילכם  

    vicki@coach4love.co.il   050-2552372

    ויקי

BizMakeBiz פותח ע"י