אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • כללי המשחק

    הוא אמר לי: "תראי אני מחפש קשר רציני, אבל נשים משחקות במשחקים. אין לי כח למשחקים האלה, דיי! מתי אני אפגוש בחורה שלא תרצה את המשחקים המטופשים?"

     

    יש אין סוף ספרי הדרכה של עשה ועל תעשה כדי להשיג אהבה. ואם לא קראתם אחד כזה אני בטוחה שיש לכם חבר או חברה שיאמרו לכם יש חוקים אתם חייבים לדעת אותם בשביל להצליח. אז נכון ולא נכון, לא תמיד מדובר בחוקים, לפעמים זה דבר אחר לגמרי, וכדי להמחיש זאת הינה לכם דוגמא למקרה אמיתי:

     

    הם יצאו לדייט, היה זורם, נחמד ואפילו כיף, הוא הרגיש שיש נושאי שיחה, תחומי עניין דומים ומשיכה, כן הוא התלהב. "אני לא גבר שמחפש משחקים, אם בחורה מוצאת חן בעניי אני מתקשר ישר" הוא הצהיר, והכן, התקשר למחרת. היא ענתה ואמרה שהיא עסוקה ותתפנה מאוחר יותר, הוא התקשר שוב והיתה שיחה נעימה. נעימה כל כך שהציע להפגש שוב למחרת. "רגע רגע" היא אמרה, "אני מעדיפה ללכת קצת יותר לאט, אני אשמח להיפגש מחרתיים למשל". הוא התבעס, אבל לא התייאש, ולמחרת התקשר, כשלא ענתה, התקשר שוב, וכששוב לא ענתה כתב סמס "אני מקווה ששלומך טוב, תתקשרי אלי טוב". לא חלף הרבה זמן והוא קיבל סמס צונן "תפסיק להתקשר אליי כל כך הרבה, זה ממש לא יילך בנינו".

    מה קרה כאן בעצם?
     

    כדי שקשר יצליח ויהפוך לזוגיות, צריך לזכור שהדייט והמשך הקשר זהו מפגש של שני אנשים שונים, שאולי לשניהם יש רצון עז במחויבות אך הם שונים, שונים בעולם הערכים, שונים בתפיסות ושונים בעצם היותם גבר/אישה.

     

    יש אנשים שכשהם פוגשים מישהו/י שעושים להם את זה, הם רצים מהר, כדי שלא יתפספס, ויש כאלה שגם שהם מוצאים מישהו שממש מוצא חן בעניהם הם צריכים את זה לאט. לאט אין משמעו שניפגש פעם בשבוע, כך באמת לא קל לייצר התלהבות, לאט הרבה פעמים אומר, נשמור על רצף תוך כדי שמירה על מרחב חופש ואפשרות להמשיך גם בעיסוקים אחרים שיש לנו כמו תחביבים, חברים וכד.

     

    כשצד אחד אומר, אני מעדיף/מעדיפה לעשות את זה לאט, אל תלחצו ואל תילחצו. כשאתם לא קשובים לצרכיו של הצד השני, אין זה משנה שיש התאמה מבחינת תחומי עניין, משיכה וכו'. הקשבה לצרכיו של הצד השני משמעו שאתם רואים את הצד השני, ולא חושבים רק על סיפוק הצרכים שלכם.

     

    אז בפעם הבאה, שאתם נלהבים מדייט שהיה לכם, הקשיבו לצד השני, אל תפעילו לחצים, ואם עדיין אתם מרגישים שזה לא הולך, אולי ליווי יוכל לעזור, התקשרו אליי אשמח לתאם לכם מפגש התנסות.

    שיהיה בהצלחה


    ויקי

BizMakeBiz פותח ע"י