אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • היי קוראים לי ויקי שלום זלוסקי. אני נשואה ליתיר ואמא לאלעד עמית ועומר.

    עד גיל 35 כל הנ"ל היה בגדר חלום רחוק. גרתי במרכז תל אביב בדירה שמאוד אהבתי, הכרתי הרבה חברים חדשים, למדתי לתואר ראשון ושני, מאחורי היה עבר של טיפול כעובדת סוציאלית וגם כמנהלת בכירה מאוד מצליחה. הייתי בליינית לא קטנה אפילו הפקתי מסיבות רק בשביל להכיר אבל שורה תחתונה הייתי לבד. היו קשרים פה ושם, בכל זאת 12 שנים של בליינדייטים ודייטים, הייתי רגע לפני ההחלטה לוותר על החלום במלואו ולהביא ילד לבד. 


    באימון האישי שעברתי למדתי, שכדי להצליח להשיג את מה שאני רוצה, אני צריכה להפסיק לעשות את אותו הדבר. שעליי לעצור ולבדוק מה אני עושה לא נכון, לשנות דפוסי חשיבה ודפוסי התנהגות לכאלה שיובילו אותי לעבר המטרה.


    היה קשה מאוד לשנות, ובעיקר לוותר. לוותר על הביקורת, לוותר על עקרונות, לוותר על הפנטזיה הורודה שזה חייב להיות אהבה ממבט ראשון, לוותר על החופש (גרתי לא מעט שנים לבד), לוותר על פחדים, לקבל דברים שלא הכי מתאימים לי, לחשוף ולקחת סיכון שאפגע, להיות אותנטית באמת. אבל השינוי שעשיתי איפשר לתת הזדמנות ליתיר, אותו הכרתי באתר היכרויות, ולא זו לא היתה אהבה ממבט ראשון, ואם לא הייתי בתהליך אימון הוא בטח היה עוד דייט. באימון למדתי לראות אותו, לקבל אותו. קיבלתי את האומץ להילחם בפחדים, והיום אני יודעת שזכיתי, הגשמתי את חלום הזוגי/משפחתי שלי.


    כזה הצליח לי השקעתי הרבה כסף בלמידה על זוגיות והתמחתי במציאת זוגיות בבית הספר לזוגיות "החוויה הדיאלוגית" שם אני גם חונכת מורי דרך לזוגיות מפעם לפעם. אני לוקחת חלק פעיל בכנסים והרצאות של טובי המנטורים בארץ ובעולם וממשיכה ללמוד.


    כמאמנת, אני מביאה לאימון את עצמי, עם הנסיון האישי שלי, והאנרגיות שלי שסוחפות לעשייה. אני משלבת כלים מעולם הטיפול ומעולם הניהול המאפשרים למתאמנים שלי לסלול את הדרך. מאחורי מאות מתאמנים שמצאו זוגיות מחייבת. 


    אני מאמנת בכירה מטעם לשכת המאמנים.

    מומחית ליצירת זוגיות - תוכנית ההתמחות לזוגיות - בית הספר לזוגיות "החוויה הדיאלוגית".

    מאמנת אישית ומאמנת בקבוצה.

    מאמנת של אתר הכרויות לאקדמאים אלפא

    בוגרת BA בעבודה סוציאלית אוניברסיטת תל אביב

    בוגרת MBA במנהל עסקים בהצטיינות.

    מובילה את פרויקט "כלים ליצירת זוגיות" בעמותת אנוש.

    מנהלת פורום יצירת זוגיות באתר הפנויים.

    מנחה סדנאות בארגונים, בברים, בפסטיבלים ובתי מלון.

     

    תחומי ההתמחות שלי:

     אימון אישי ליצירת זוגיות לגברים ולנשים.

     אימון קבוצתי ליצירת זוגיות.

     ליווי זוגות לפני חתונה.

     סדנאות לזוגות.

     

    אני מאמינה שאין דבר שלא ניתן להשגה וכן, חלומות נועדו להתגשם.


     
BizMakeBiz פותח ע"י