אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • על קצה המזלג - טיפים לכתיבת כרטיס באתר הכרויות הדרך למציאת זוגיות

     

    כיועצת של אתר הכרויות אלפא, פונים אליי בכל יום מספר רב של גולשים שרוצים למצוא זוגיות אך אינם מקבלים פניות, אספתי מספר דוגמאות מכרטיסים שונים שיעזרו לכם בכתיבת כרטיס. אז אם גם לכם יש כרטיס באתר הכרויות ואתם לא מקבלים פניות, או לחילופין מקבלים פניות מעטות מאוד וממש לא למציאת זוגיות לקשר רציני, אז זה הזמן לעצור, לקחת נשימה ולהתחיל לשנות.

     

    טווח גילאים – אם את בת 40, וטווח החיפוש שלך הוא 30-42 קחי בחשבון שכמות הפניות תהיה קטנה, רוב הגברים מבחינה סטטיסטית מעדיפים נשים צעירות יותר. אם אתה בן 36 וטווח הגילאים שכתבת הוא 20-30 קח בחשבון שכמות הפניות תהיה קטנה.

     

    לפנות או לא לפנות זו השאלה? - כמאמנת אני דוגלת בלהיות אקטיביים במציאת זוגיות ולא לשבת ולחכות, תהיו הבוחרים ו/או הבוחרות. כדאי לכתוב טלפון ולא מייל. מראה שאתם רציניים, ולא מתכוונים לבזבז לצד השני את הזמן בתכתובות.

     

    תאכלס לעבוד – בחרתם לנתב את האנרגיות למציאת זוגיות באתר הכרויות, קחו בחשבון שכללי המשחק הם להיות פעילים, להיכנס לאתר פעם בשבועיים זה לא מספיק. קבעו לעצמכם מספר דייטים בשבוע/שבועיים שאתם מחויבים בפני עצמכם לפגוש כדי למצוא את בן/בת הזוג המתאימים.

  • התמונה שלכם.

    חשיבות אדירה לתמונה טובה ורצוי שתהיה גלויה. אם אתם לא פוטוגנים מומלץ לפנות לצלם לעזרה. מי שיש לו תמונה אך לא גלויה, צריך לקחת בחשבון שכמות הפניות אליו תהיה קטנה יותר, הסיבה לכך היא שכמות המנויים באתרי הכרויות מאוד גדולה, מי שמכוון למציאת זוגיות לא יבזבז את זמנו בהתכתבות במיילים לבקשת תמונות. ועכשיו שאלו את עצמכם מספר שאלות:

     

    - האם קיימת אפשרות שהתמונה אותה בחרתם אינה אטרקטיבית דיה ויש להחליפה?

    - יכול להיות שהביגוד בתמונה אינו הולם ביחס לשאר מנויי האתר?

    - האם קיימת אפרות שבתמונה חסר חיוך?

    - האם התמונה יוצרת ריגוש, יש בה בע"ח, נוף יחודי וכד שיעזרו ליצירת שיחה?

  • קצת עליי - איך נראה הפרופיל שלי?

    בכל אתר הכרויות יש מספר שורות ראשונות בהן אנו נדרשים למלא מי אנחנו. לא מעט מנויים בוחרים להתעלם מחלק זה. כדאי להקדיש מחשבה בעניין, קחו בחשבון, מי שעושה חיפוש מהיר מתרשם מהתמונה שלכם ומהשורה הראשונה שכתבתם ולכן אין טעם לבזבז את המילים הראשונות כמו: "אישה גרושה מחפשת גבר.." או "בן 45 מהמרכז אב ל2 בנות חמודות...". המשפט הראשון צריך להיות "טיזר" שיגרום לצד השני לפתוח את הכרטיס שלכם ולראות במי מדובר. ממליצה לכם להיות יצירתיים ויחד עם זאת להדגיש את הצדדים שמייחדים אתכם יותר מכל. 

     

    נשים - כדאי להימנע משימוש במילים כמו: סקסית/זורמת. אם ברצונכן שהפנייה תהיה לקשר מחייב.

    גברים - כדאי להימנע ממשפטים כמו: "מחפש מישהי שתסתדר עם אמא שלי..". 

     

    התחלות טובות שנתקלתי בהן היו: "אוהבת להשתטות...." אם זה מתאר אותך, או "שאפתן עם חלומות שמחויב להגשים..." אם זה מתאר אותך. חשבו על משפט שמתאר אתכם במיטבכם. כדאי מידי פעם להחליף את המשפט הראשון ולראות מה עובד יותר.

  • אהבתם? זה הזמן לעשות לייק

BizMakeBiz פותח ע"י