אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • להתאהב דרך המוח

    רבים טועים וחושבים שאהבה מתרחשת בלב. אך בעצם אהבה מתרחשת במוח. המוח הוא במקום שבן נוצרים גם כל הרגשות האחרים שלנו. אנחנו מכונת רגשות משוכללת. היכולות האלו התפתחו אצלנו כי אנחנו תלויים מאוד זה בזה לעצם הישרדותנו. התפתחנו ליצורים סופר-חברתיים, וכשאנחנו לבד אנחנו נובלים. אנחנו חולים יותר, מרגישים את הבדידות יותר.

    אז איך זה, שלמרות שכולנו יודעים את זה, בכל זאת יש לא מעט אנשים שמשתמשים באמירות כמו "אין לי כוח יותר למצוא אהבה", "התיאשתי מלמצוא אותה". הרי לא תשמעו אנשים שאומרים "התיאשתי מאוכל/התיאשתי ממים". נכון שתתקנו אותי ותאמרו, אוכל ומים אנחנו לא צריכים לחפש או לייצר. זה קיים במרחב שלנו, זמין ובטח לעולם לא יאכזב.

    אך תחשבו רגע, בעצם האמירות האלה אנחנו מוותרים על החיים שלנו ונובלים.

    יום אהבה הוא היום וחשוב לי להזכיר לכל אחד ואחת מכם. אהבה היא הכוח שלנו.  ולכן אין לנו אפשרות לוותר עליה שתהיה חלק מחיינו.

    אומנם, לא קל למצוא אהבה, לייצר אותה כמו שקל למצוא אוכל ומים. אך קיימים לא מעט דברים בחיים שמאוד קשה להשיג. לחלקינו יותר וחלקנו פחות ועדיין אנחנו עושים ככל יכולתנו להשיגם למשל.

    רישיון נהיגה - יש אחוז מסויים שמצליחים בטסט ראשון ויש כאלה שצריכים לעבור טסט ועוד טסט ועוד אחד, מה שמניע אותם הוא הרצון להיות ניידים.

    הריון - יש אחוז מסויים שמצליחים בניסיון הראשון, ויש כאלה שעוברים חודש ועוד חודש ואפילו יותר, מה שמניע אותם הוא הרצון בילדים.

    האם מניע אתכם הרצון, התשוקה לאהבה? 
    אז אל תוותרו עליה לעולם!


    גם שקשה, גם שמאכזב, גם שמרגישים שמתחשק לכם לצרוח. 
    אל תכניסו לעצמכם מעצורים נוספים שמתחילים במילה "כל".
    - "כל הגברים מחפשים רק קשרים מזדמנים".
    - "כל הנשים מחפשות את הכסף שלי".
    - "בשביל אהבת אמת אני צריכ/ה להתפשר".

    הזכירו לעצמכם, אהבה היא הדבר שאתם רוצים, ואתם לא מוותרים עליה לעולם.

    אז לכבוד יום אהבה, מאחלת לכל אחת ואחד מכם לייצר את אהבה, כבר השנה. להיות במקום הנכון ובטיימינג הנכון, לפתוח את הלב ולתת למוח להתאהב.

    מוזמנים ומוזמנות להכיר גברים ונשים פנויים כמוכם בקבוצת הפייס שלי יצירת זוגיות, קבוצה סגורה, לעלות פוסטים שיכירו אתכם, לפנות. 


     
BizMakeBiz פותח ע"י