אימון למציאת זוגיות

ויקי שלום 050-2552372

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • הוא ממש דומה לי

    מתאמנת שואלת:
    הכרתי מישהו? דואג לי, מתקשר תמיד, תמיד רוצה להיות שם בשבילי לתמוך מתחשב בי וכו. הבעיה היא שהוא ממש דומה לי, דומה לי בהתנהגות כאילו אני רואה מולי את דנה בדמות של גבר. הוא דומה לי בתגובות, דומה לי בסגנון מוזיקה, בסגנון אוכל , דומה לי באכפתיות, דומה לי בדעות כאלה ואחרות אותו קו מחשבה על כל דבר דומה לי בדאגה. נשמע ממש טוב לא? 
    אז למה זה מפריע לי ?
    אני בלבטים ממש קשים עם זה איך ואם להמשיך את הקשר .


    זה קורה לא פעם, אנחנו פוגשים מולנו, גברים ונשים אדם שממש דומה לנו, לכאורה הכל נפלא, ועדיין אנחנו מתלבטים, למה בעצם?

    נתחיל מזה שמחקרים מראים שככל שאנחנו דומים יותר, כך קל יותר לתחזק את הקשר לאורך זמן. זאת אומרת, הפכים נמשכים זה לזו אבל מאוד קשה להם לשמור על הקשר ולהתמודד מול השוני.

    דבר נוסף שחשוב להבין, 

    כל אדם נכנס למרחב שלנו היקום רוצה שנלמד משהו.

    לא תמיד אנחנו מצליחים לראות את המתנות שמוגשות לנו, מתנות ללמידה. נכנס אדם לחיינו, הכל מתנהל נפלא, כיוון שאנחנו חושבים אותו דבר, הוא מתנהל כמוני, מראה ממש. רק שאנחנו שוכחים דבר חשוב. 

    שאנו מביטים במראה אנחנו לא רואים רק את הצדדים שאנו אוהבים אצלנו, אלא גם את זה שגדל לנו פצעון קטן, במקום לא סימפתי, שאולי עלינו קילו והבגד לא יושב כבר טוב, שהשער נראה פחות טוב ועוד

    כן שמביטים במראה רואים הכל, את הטוב ואת הפחות טוב. כך גם שנכנס אדם לחיינו, ואנחנו מרגישים שהוא ממש דומה לנו, ובכל זאת משהו שם גורם לנו להתלבט, לעיתים התת מודע רואה את הדברים שאנחנו לא ממש אוהבים בנו, וזה גורם לנו להתרחק, לסגור את הלב, להתלבט. 

    מה עושים עם זה?
    1.

    מבינים שאין שני אנשים שדומים 100% אחד לשני, בדיוק כפי שאין 2 ידיים זהות ומתחילים למצוא במה אנחנו שונים. אפשר קצת לשחרר ולשחק משחק, על בירה/כוס יין/הורדת בגד כל שהוא, זכרו מדובר במפגש של שאנשים שמנהלים קשר ויכולים לשחרר ולהשתעשע, למתוח גבולות, לחוות. כל אחד יאמר לשני במה הוא חושב שהוא שונה ממנו, אם טעה, הוא מחויב לשתות/להוריד פריט לבוש.

    2.

    הדבר השני הוא להביט עמוק לתוכינו, באותנטיות ולשאול מה אני לא אוהב/ת אצלי. במה אני נלחמ/ת אולי אני לא אוהב/ת שאני בשליטה, אולי אני לא אוהב/ת שאני לא יודע/ת לקבל, אולי אני לא אוהבת את זה שאני מבולגנ/ת ועוד ולהתחיל לטפל במה שאני לא אוהב/ת, לשנות, להרגיל את עצמי למשהו חדש, שאתרגל שיהיה בי גם את הצד הזה וגם את האחר, שיהיה בי איזון. כשיש איזון פנימי יש שקט שמאפשר לי להתחבר, לפתוח את הלב.


    תמיד כאן 
    באהבה ויקי

     
BizMakeBiz פותח ע"י